czwartek, 28 lutego 2013

Hej



        Cześć Wam, podziwiam, że czekacie, ale mi to schlebia, jakby nie było. Widzę, że się na mnie denerwujecie jak nie daję znać, że chociażby żyję, dlatego będę pisała krótkie wiadomości, czy mam się dobrze, czy jednak już źle. W każdym razie dzisiaj przybywam z dobrą wiadomością.
Kochani moi notka pojawi się prawdopodobnie jutro o ile zdążę ją sprawdzić.
W ramach rekompensaty rozdział, który szykuję, będzie miał trzy części, bo nie zmieścił się w jednej notce. Wszystkie trzy zostaną dodane od razu. Mam nadzieję, że będziecie jako tako zadowoleni z tak długiego rozdziału.

Także, do jutra ! : )

                                                                                                                                          xxx

2 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać...

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja czeka z niecierpliwością ^^
    ~Mentalamoln

    OdpowiedzUsuń